קול קורא למלגות מנדל לציוויליזציות ימיות

קול קורא למלגות מנדל לציוויליזציות ימיות

החוג לציוויליזציות ימיות מעניק לתלמידיו את האפשרות הייחודית לחקור את הארכיאולוגיה, ההיסטוריה, והמרקם של חברות שוכנות חופים, כמו גם את הסביבה הטבעית בה התפתחו.
הלימודים בחוג מתמקדים בכמה נושאים העוסקים בציוויליזציות ימיות וסביבתן, ובכללם ארכיאולוגיה חופית וימית, התפתחות הספנות, היסטוריה ים-תיכונית, גיאוארכיאולוגיה וארכיאוזואולוגיה חופית וימית, וביולוגיה ואקולוגיה ימית.
הלימודים הבין-תחומיים מציעים ידע מתקדם והתנסות מחקרית לתלמידים המעוניינים לחקור את קשריו של האדם עם הים במעבדות, בסיורי שדה, ובמחקרים וקורסים מבוססי שטח. דגש מיוחד מושם על נמלים, יישובים חופיים, ספינות וספנות כחלק ממורשתו הימית של הים התיכון.

החוג לציוויליזציות ימיות בבית הספר לארכיאולוגיה באוניברסיטת חיפה מציע שלוש מלגות ע"ס 10,000 דולר ארה"ב האחת לבעלי תואר ראשון

(BA/BSc)

בהצטיינות ממוסד אקדמי מוכר בארץ או בעולם המעוניינים ללמוד לתואר שני מחקרי בחוג בשנת הלימודים תשפ"ה. להגשת מועמדות, נבקש לשלוח צילום תעודת זהות, קורות חיים, זכאות לתואר ראשון ורשימת ציונים וכן מכתב נלווה המסביר את המוטיבציה להתקבל לתוכנית לכתובת הדוא"ל marcivi@univ.haifa.ac.il. פונים מתאימים יוזמנו לראיון קצר. קבלת המלגה מותנית בקבלה רישמית לחוג דרך מערכת הרישום של אוניברסיטת חיפה.

כתיבת תגובה